خانه فیروزه ای

آشیانه ای پر از عشق و محبت برای یک عمر با هم بودن...

خانه فیروزه ای

آشیانه ای پر از عشق و محبت برای یک عمر با هم بودن...

هدیه ای برای تولد عشقم
همو که زندگی شیرینمان مدیون مهربانی ها و بزرگواری ها و استواری های اوست...
و من عاشقانه تر از قبل بیشتر از گذشته و مجنون وار برایش می نویسم : دوستت دارم

وقتی سرکارم...

دوشنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۴، ۰۹:۰۰ ق.ظ

8 ساعت

          بعضی وقتا میشه 9 ساعت

                                        و یه وقتایی هم پیش میاد که میشه 12 ساعت...


عزیز دلم یادته دومین روز کار جدیدم شد 15 ساعت و ساعت نه شب بودم برگشتم خونه

چقدر دلم برات تنگ میشه وقتایی که سرکار هستم و نمی بینمت

چقدر حالم به حالت بسته است همسرم

          یه چیزی رو میدونی دلبری:

                    زندگی دور از تو برام خیلی خیلی سخته ...

                                                                                         ناممکنه...

لحظه هایی که استرس دارم

وقتایی که دلم آشوبه

وقتایی که از دست روزگار خسته می شم

تنها چیزی که آرومم می کنه تو و یاد تو هستش زندگیم


پس همیشه

            باش تا باشم

                        بمونه تا بمونم

                                نفس یکش تا از نفسهات جون بگیرم دنیای من...

 خیلی بیشتر از چیزی که فکرشو بکنی دوست دارم ...


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۱۴
مسافر غریب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی