خانه فیروزه ای

آشیانه ای پر از عشق و محبت برای یک عمر با هم بودن...

خانه فیروزه ای

آشیانه ای پر از عشق و محبت برای یک عمر با هم بودن...

هدیه ای برای تولد عشقم
همو که زندگی شیرینمان مدیون مهربانی ها و بزرگواری ها و استواری های اوست...
و من عاشقانه تر از قبل بیشتر از گذشته و مجنون وار برایش می نویسم : دوستت دارم

تنها یک روز دیگر زمان باقی است!

سه شنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۴، ۱۲:۳۲ ب.ظ

فردا روز تولدته خانومم و من یه حس خاصی دارم...

یادته چند بار میخواستم زودتر از موعد رونمایی کنم؟؟؟

همش منتظر اون لحظه رونمایی از وبلاگم و مشتاق دیدن عکس العمل تو...

امیدوارم صبح روز صد و هفتم زندگیمون نوید بخش طراوت جدیدی تو زندگیمون باشه قربونت برم من.

تولدت مبارک عشق من

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۲
مسافر غریب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی