خانه فیروزه ای

آشیانه ای پر از عشق و محبت برای یک عمر با هم بودن...

خانه فیروزه ای

آشیانه ای پر از عشق و محبت برای یک عمر با هم بودن...

هدیه ای برای تولد عشقم
همو که زندگی شیرینمان مدیون مهربانی ها و بزرگواری ها و استواری های اوست...
و من عاشقانه تر از قبل بیشتر از گذشته و مجنون وار برایش می نویسم : دوستت دارم

این سخن را آقایان نشنوند!

چهارشنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۳۵ ب.ظ

رهبر معظم انقلاب: من این حرفی که میگویم خواهش میکنم مردها نشنوند؛ چون ممکن است بدشان بیاید!...


امام خامنه ای: 
 برای یک مرد بزرگ، همسر کاری را میکند که مادر برای یک بچۀ کوچک آن کار را میکند؛ و زنان دقیق و ظریف، به این نکته آشنا هستند\/ طبیعت مرد، طبیعت خامتری نسبت به زن است و در میدان خاصی، شکنندهتر است و مرهم زخم او، فقط و فقط نوازش همسر است حتّی نه نوازش مادر!
(در دیدار اعضای شورای فرهنگی، اجتماعی زنان؛ 1370\/10\/04)
امام خامنه ای:
اگر زن قدری عقل و پختگیاش بیشتر باشد و از اخم او جا نخورد و لبخند نشان دهد و در مقابل محبت بورزد، یواش یواش با افسون محبت، میتواند گره اوقات تلخی و بداخلاقی مرد را باز کند و ببیند که او چه احتیاج داشت. من این حرفی که میگویم خواهش میکنم #مردها_نشنوند؛ چون ممکن است بدشان بیاید! شما خانمها این را بدانید آقایان تا آخر هم مثل یک پسربچه هستند و باید اداره شان کنید. البته اگر این حرف از زبان ما به گوش مردها برسد، لابد از ما گله خواهند کرد. واقعاً خانمها باید این بچّه پسر ی را که حالا ریشش هم بعد از پنجاه، شصت سال زندگی سفید شده اداره کنند.
(11\/7\/ 81 ؛ کتاب خانواده، نشر صهبا، ص70)


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۲۶
مسافر غریب

نظرات  (۲)

۲۶ خرداد ۹۵ ، ۲۱:۴۶ دختر مهتاب ...

واقعا عالیست

این مث این میمونه ک پشت هر مرد موفقی یه زن موفقی بووده

پاسخ:
بله همینطوره
۲۶ خرداد ۹۵ ، ۱۸:۲۰ گروه فرهنگی صبح امید
پویش صبح امید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی